Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az tolna.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
További információ
Elfogadom
Nem fogadom el

Tolna Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00941

2017.11.01.

2017. június 5.
Tolna Város Önkormányzata


TÁJÉKOZTATÓ


KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00941 AZONOSÍTÓ SZÁMÚ „TOLNA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA” CÍMŰ, PROJEKT MEGKEZDÉSÉRŐL

Kedvezményezett neve: Tolna Város Önkormányzata
Projekt címe: Tolna Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása
Projekt azonosító száma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00941
Szerződött támogatás összege: 9 000 000 Ft
Támogatás mértéke: 100,0 %
Projekt megvalósítás kezdő időpontja: 2017. június 30.
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2018. május 31.



Tolna Város Önkormányzata a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program keretén belül a Miniszterelnökség, mint Támogató által 2016. augusztus 15 - én kiadott KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez c. pályázati program keretében 9 000 000 Ft vissza nem térítendő támogatást nyert el, 100%-os támogatási intenzitás mellett. A fejlesztés megvalósítását biztosító támogató okirat 2017. május 10-én hatályba lépett.

A projekt keretében Tolna Város Önkormányzata, illetve a képviselő-testület döntéseinek végrehajtására, valamint a közigazgatási ügyek intézésének céljából működő, Polgármesteri Hivatal ASP központhoz történő csatlakozásának előkészítésére a szükséges hardver, és szoftver, valamint egyéb szervezetfejlesztési folyamatok lebonyolítására kerül sor.
Az Önkormányzat hivatalának szakmai munkája osztálykeretben és egyéb szervezeti formában működik, az alábbiak szerint: Titkársági Osztály, Igazgatási Osztály, Építési és Városfenntartási Osztály, Pénzügyi Osztály. A projekt keretében összesen 21 fő részére hozzáférést biztosítani az ASP rendszerhez a 8 szakrendszer vonatkozásában az alábbiak szerint:
iratkezelő rendszer (2 fő), önkormányzati települési portál rendszer (1 fő), elektronikus ügyintézési portál rendszer (1 fő), gazdálkodási rendszer (9 fő), ingatlanvagyon kataszter (2 fő), önkormányzati adórendszer (3 fő), ipar-és kereskedelmi rendszer (2 fő), hagyatéki leltár rendszer (1 fő). A projekt keretében 3 munkaállomás, 10 monitor, és a 21 kártyaolvasó beszerzésére kerül sor. A projekt során biztosításra kerülnek továbbá a támogató szolgáltatások, amelyek eredményeként a jelenleg használt rendszerekből adatmentésre, és adattisztításra kerül sor, és megtörténik a teljes hivatal felkészítése (oktatás, tesztelés stb.) az ASP központhoz történő csatlakozásra.
A tervezett projekttevékenységek várhatóan 2018. május hónapban fejeződnek be.

 

 

 

sárga pöttyök
Rendezvénynaptár
Közelgő rendezvények