A Képviselő-testület döntéseinek végrehajtására, valamint a közigazgatási ügyek intézésének céljából Polgármesteri Hivatal működik.
A hivatal szakmai szervezet, dolgozói a köztisztviselők. A hivatal belső szervezeti egységei a Titkársági Osztály, az Igazgatási Osztály, az Műszaki Osztály valamint a Pénzügyi Osztály.
A belső szervezeti egységek élén osztályvezetők állnak, akiket a jegyző bíz meg.
Titkársági Osztály
Balogh Zoltán Polgármester |
Ezerné dr. Huber Éva Jegyző |
dr. Pörzse-Bucher Boglárka Titkársági osztályvezető |
dr. Kern Emőke Titkársági ügyintéző |
dr. Mátyás Adrienn Titkársági ügyintéző |
Steinbach Zsolt Titkársági ügyintéző |
Pruzsina Erika Titkársági ügyintéző
|
Guldné Kiss Erzsébet Iktató |
Smid Melinda Személy és munkaügyi ügyintéző |
Feri Lívia Titkársági ügyintéző |
Ügyfélfogadás:
- Kedd: 8:00 - 12:00 és 12:30 - 17:00
- Csütörtök: 8:00 - 12:00
Telefon: 74/540-800
E-mail: tolna@tolna.hu
Főbb feladatai:
- közreműködik a polgármesterek, az alpolgármesterek, a jegyző, a tisztségviselők, a képviselő-testületek, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat munkájának szervezésében, munkafeltételeinek biztosításában,
- gondoskodik a képviselő-testületek, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat, valamint a társulások elé kerülő anyagok, előterjesztések elkészítéséről, kiküldéséről, szükség esetén postázásáról, a képviselő-testületi ülések éves munkatervének, valamint az ülések napirendjének összeállításáról,
- ellátja a képviselő-testületek, a bizottságok, a nemzetiségi önkormányzat, valamint a társulások ügyviteli teendőit,
- gondoskodik a képviselő-testületek által hozott rendeletek kihirdetéséről, a határozatok elkészítéséről, megszervezi a hozott döntések végrehajtását,
- vezeti a határozatok, a rendeletek, a szabályzatok, az alapító okiratok, valamint a szerződések nyilvántartását,
- lebonyolítja a meghívásos, a pályázati, valamint a beszerzési eljárásokat, közreműködik a közbeszerzésekkel kapcsolatos jogi, adminisztratív feladatok ellátásában,
- kapcsolatot tart a frakcióvezetőkkel, a helyi vállalkozókkal, előkészíti és figyelemmel kíséri a sajtóval és egyéb tömegkommunikációs eszközök vezetőivel a rendszeres kapcsolattartást, szervezi a lakosság és a Hivatal kapcsolattartását,
- figyelemmel kíséri és gyűjti az önkormányzatot érintő sajtóközleményeket, közreműködik a Tolnai Hírlap szerkesztésében, valamint a Tolnai Hírlap hirdetéseinek szervezésében, a város honlapjának és facebook oldalának szerkesztésében,
- ellátja a polgármester és az alpolgármester napi munkavégzését elősegítő, elsősorban a város és az önkormányzat kapcsolatrendszerébe tartozó rendezvények, személyes találkozások előkészítését, elvégzi a szervezési, protokolláris feladatokat,
- ellátja az önkormányzat nemzetközi kapcsolataiból adódó szervezési, előkészítő tevékenységet, bonyolítja az önkormányzathoz érkező külföldi vendégek fogadásának előkészítését, programjuk szervezését a nemzetközi protokoll szabályai szerint,
- megbízás alapján ellátja az önkormányzat jogi képviseletét,
- ellátja a Hivatal informatikai, postai, iktatási, ügyirat-kezelési és irattározási feladatait,
- ellátja a képviselő-testületek, a polgármester és a jegyző hatáskörébe tartozó munkáltatói jogok gyakorlásával kapcsolatos előkészítő tevékenységet, ellátja a személy- és munkaügyi feladatokat, valamint az ehhez szükséges adminisztrációs tevékenységet, elvégzi a vagyonnyilatkozattétellel kapcsolatos feladatokat, őrzi a nyilatkozatokat,
- végzi a nevelési intézményekkel kapcsolatban a jogszabályok által a jegyzőre ruházott feladatok végrehajtását,
- elősegíti a város közművelődési, egészségnevelési, tömegsport és egyesületi életének megszervezését,
- szervezi és bonyolítja a választásokat a választási eljárásról szóló törvényben meghatározottak szerint,
- ellátja az egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó feladatokat, valamint az ehhez szükséges adminisztrációs tevékenységet,
- gondoskodik a közérdekű adatok Tolna város honlapján történő megjelentetéséről, valamint ellátja az adatvédelemmel kapcsolatos feladatokat.
Igazgatási Osztály
Ügyfélfogadás:
- Kedd: 8:00 - 12:00 és 12:30 - 17:00
- Csütörtök: 8:00 - 12:00
E-mail: tolna@tolna.hu, igazgatas@tolna.hu
Dr. Nemes Margit
Aljegyző, Hatósági Osztályvezető
E-mail: aljegyzo@tolna.hu
Birtokvédelmi eljárás, Önkormányzati bérlakás ügyek, Állatvédelmi ügyek, Közösségi együttélés szabályainak megszegése, Ápoláshoz nyújtott települési támogatás, Közbiztonsági referens, Talált tárgyak
Bucherné Mészáros Valéria
Igazgatási ügyintéző, Létfenntartáshoz nyújtott települési támogatás, Üzletek működési engedélye, Bejelentés köteles üzletek nyilvántartásba vétele, Szálláshelyek nyilvántartásba vétele
Főglein Ilona
Igazgatási ügyintéző, Anyakönyvvezető, Helyi népesség-nyilvántartás, Hagyatéki ügyek, Állampolgársági eskü szervezése, Választásokkal kapcsolatos feladatok, Temetési segély-köztemetés
Pleszkán Anita
Igazgatási ügyintéző
Jónás Edina
Igazgatási ügyintéző, Anyakönyvvezető helyettese, Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, Szünidei gyermekétkeztetés, Hátrányos helyzet/halmozottan hátrányos helyzet megállapítása, Telepengedélyek kiadása, Bejelentés köteles telephely nyilvántartásba vétele, Földhirdetményekkel/hirdetményekkel kapcsolatos ügyintézés
Szeleczki-Barna Kinga
Igazgatási ügyintéző
Főbb feladatai:
- ellátja a jegyző hatáskörébe utalt gyámhatósági feladatokat
- ellátja a családvédelmi koordinációval kapcsolatos feladatokat,
- felveszi a szülői felügyeleti jog gyakorlása kérdésében megkötött megállapodásokat,
- ellátja a gyermek nevének megállapításával, előzetes gyámrendeléssel, képzelt szülő adatainak megállapításával kapcsolatos jegyzői feladatokat,
- ellátja a teljes hatályú apai elismerő nyilatkozatok felvételével kapcsolatos feladatokat,
- tájékoztatást ad a rendezetlen családi jogállás kezeléséről, igazolást ad ki arról, hogy a gyermek tekintetében az anyakönyvbe bejegyzett apa vagy anya képzelt személy,
- együttműködik a Családsegítő Központtal, nevelési-oktatási intézményekkel,
- gyámhatósági ügyekben megkeresésre környezettanulmányt készít.
- intézi a szociális ügyeket, a település támogatásokkal kapcsolatos ügyeket,
- elbírálja a birtokvédelmi kérelmeket,
- ellátja az anyakönyvezéssel, házasságkötéssel, bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésével kapcsolatos feladatokat, közreműködik a szertartások lebonyolításában,
- végzi a helyi népesség-nyilvántartással kapcsolatos feladatokat,
- közreműködik az állampolgársági eskü lebonyolításában,
- intézi az önkormányzati bérlakásokkal kapcsolatos ügyeket,
- intézi a hagyatéki ügyeket,
- ellátja a talált tárgyakkal kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a jegyző, mint állatvédelmi hatósággal kapcsolatos ügyeket,
- ellátja a közösségi együttélés szabályainak megszegésével kapcsolatos ügyeket,
- együttműködik a választások lebonyolításában,
- részben ellátja az önkormányzat fenntartásában lévő szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatást biztosító intézményekkel kapcsolatos fenntartói feladatokat,
- intézi a kereskedelmi hatósági ügyeket,
- ellátja a szálláshelyek bejelentésével, ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat,
- teljesíti a megkereséseket, adatot szolgáltat, hatósági bizonyítványt állít ki.
Műszaki Osztály
Ügyfélfogadás:
- Kedd: 8:00 - 12:00 és 12:30 - 17:00
- Csütörtök: 8:00 - 12:00
E-mail: epites@tolna.hu
Babits Erika
Műszaki osztályvezető
Telefon: 30/534-1724
e-mail: babits.erika@tolna.hu
Klein Antal
Városüzemeltetési ügyintéző
Fauszt Péter
Műszaki ügyintéző
Novák Máté Szabolcs
Közterület felügyelő
- az egyes közérdeken alapuló kényszerítő indok alapján eljáró szakhatóságok kijelöléséről szóló 531/2017. (XII.29.) Korm. rendelet alapján eljár szakhatóságként,
- ellátja a környezetvédelemmel, hulladékkal kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a zaj- és rezgésvédelemmel kapcsolatos hatósági feladatokat,
- ellátja a parlagfű elleni védekezéssel kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a vízgazdálkodási hatósági jogkörrel kapcsolatos feladatokat,
- elbírálja a fakivágási kérelmeket, elvégzi a közterület használatával kapcsolatos ügyeket (bontási engedély, behajtási engedély)
- a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI.8.) Korm. rendelet alapján eljár a polgármester hatáskörébe utalt építésügyi hatósági feladatokban,
- ellátja a tolnai Holt-Duna üzemeltetésével kapcsolatos feladatokat,
- lebonyolítja az éves faültetési programot a Gemenc Zrt.-vel együttműködve,
- ellátja a természetvédelemmel kapcsolatos feladatokat, részt vesz a forgalomszabályozással kapcsolatos feladatok lebonyolításában,
- ellátja az önkormányzat tulajdonában és üzemben tartásában lévő gépjárművek karbantartásával, kötelező szervizeltetésével, javíttatásával kapcsolatos feladatokat, vezeti a gépjárművekkel kapcsolatos nyilvántartásokat,
- közreműködik a piac működtetésével kapcsolatos feladatokban,
- közreműködik beruházások előkészítésében és lebonyolításában,
- ellátja az önkormányzati vagyonkataszterrel kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a településrendezési feladatokat,
- ellátja a környezetvédelmi igazgatással összefüggő feladatokat,
- ellátja a közterület-felügyelettel kapcsolatos feladatokat,
- ellátja a közbiztonsági referensi feladatokat,
- nyilvántartást vezet az önkormányzati tulajdonú utakról, járdákról, közvilágítási lámpatestekről, a település zárt és nyitott csapadékvíz rendszeréről és azok állapotáról, a közterületen lévő fákról, a forgalomszabályozási eszközökről, nyilvántartást vezet a közterületi információs, hirdető és utcanév táblákról és azok állapotáról, javaslatot tesz azok esetleges cseréjére, felújítására,
- ellátja a pályázatokkal kapcsolatos műszaki feladatokat.
- intézi a telepengedélyezési eljárással kapcsolatos ügyeket,
- intézi a jegyző hatáskörébe utalt mezőgazdasági ügyeket,
Pénzügyi Osztály
Ügyfélfogadás:
- Kedd: 8:00 - 12:00 és 12:30 - 17:00
- Csütörtök: 8:00 - 12:00
E-mail: tolna@tolna.hu
Neidhart Zita- Osztályvezető |
|||||||||||||||||||||
Szuprics Szilvia- Ov. helyettes, könyvelő
|
|||||||||||||||||||||
Főbb feladatai:
- elkészíti a gazdálkodással, költségvetéssel, pénzügyi feladatokkal kapcsolatos testületi előterjesztéseket, rendelet-tervezeteket,
- elkészíti a törvénybe előírt éves és évközi zárszámadási rendeleteket,
- közreműködik a költségvetés végrehajtásában,
- előkészíti a testületek, bizottságok, a polgármester, a jegyző hatáskörébe tartozó pénzügyi döntéseket, intézkedéseket,
- javaslatot tesz a gazdálkodás szervezeti kereteire,
- biztosítja a pénzügyi fegyelem betartását,
- javaslatot készít a hitelfelvételre,
- elkészíti az Önkormányzat, a Hivatal, az Intézmények, a Társulások, valamint a nemzetiségi önkormányzatok havi költségvetési jelentéseit, valamint negyedéves mérlegjelentéseit és gondoskodik azok határidőben történő feladásáról a KGR rendszerben
- elkészíti az Önkormányzat, a Hivatal, az Intézmények, a Társulások, valamint a nemzetiségi önkormányzatok éves beszámolóit és gondoskodik a határidőben történő feladásáról a KGR rendszerben
- közreműködik a jegyző pénzügyi-gazdálkodási feladatainak ellátásában,
- ellátja az Önkormányzat, a Hivatal, az Intézmények, a Társulások és a nemzetiségi önkormányzatok könyvvitellel és gazdálkodással kapcsolatos feladatait,
- elvégzi az állami támogatások és pénzbeli támogatások igénylésével és elszámolásával kapcsolatos feladatokat,
- gondoskodik az államháztartási és egyéb pénzügyi törvények és azok végrehajtási rendeletei helyi alkalmazásáról, érvényesítéséről,
- elvégzi az Alapítványok könyviteli és gazdálkodási feladatait
- vezeti az Önkormányzat, a Hivatal, az Intézmények, a Társulások és a nemzetiségi önkormányzatok tárgyi eszköz nyilvántartását,
- elvégzi az Önkormányzat, a Hivatal, az Intézmények, a Társulások és a nemzetiségi önkormányzatok leltározását,
- vezeti az analitikus nyilvántartásokat és gondoskodik azok főkönyvi nyilvántartásokkal való egyezőségéről, gondoskodik az Önkormányzat, a Hivatal, az Intézmények, a Társulások és a nemzetiségi önkormányzatok szállítói számláinak határidőben történő kiegyenlítéséről,
- kezeli az Önkormányzat, a Hivatal, az Intézmények és a nemzetiségi önkormányzatok házipénztárait
- vezeti az iskolai és óvodai élelmezési nyilvántartásokat, gondoskodik a térítési díjak számlázásáról és beszedéséről, a hátralékok kezeléséről és azok behajtásra történő átadásáról,
- egyezteti az étkezési adagszámokat, a létszámot, az összegeket, a MENZA PURE programban kezeli az étkezők adatait és rögzíti a teljesítéseket
- elvégzi az Intézmények személy-és munkaügyi feladatait, vezeti a személyüggyel kapcsolatos nyilvántartásokat,
- kifizeti a munkabéreket, az egyéb személyi jellegű kifizetéseket és települési támogatásokat,
- elkészíti a havi és negyedéves ÁFA bevallásokat, a REHAB és tárgyi eszköz, valamint KSH statisztikákat,
- elvégzi az Intézmények kincstári és statisztikai adatszolgáltatásaihoz kapcsolódó feladatokat
- biztosítja a központi és helyi adójogszabályok érvényesítését, kiállítja és megküldi az adó-és értékbizonyítványokat, intézi az I. fokú adóhatósági ügyeket, gondoskodik az adók kivetéséről, nyilvántartásáról, behajtásáról,
- közreműködik az Önkormányzat pályázatfigyelési és pályázatkészítési, pályázatlebonyolítási, feladatai ellátásban