2018.10.31.
TÁJÉKOZTATÓ
TOP-4.2.1-15-TL1-2016-00015. KÓDSZÁMÚ, SZOCIÁLIS ALAPSZOLGÁLTATÁSOK INFRASTRUKTÚRÁJÁNAK FEJLESZTÉSE, BŐVÍTÉSE TOLNA VÁROSÁBAN CÍMŰ PROJEKT MEGKEZDÉSÉRŐL
Kedvezményezett neve: Tolna Város Önkormányzata
Projekt címe: Szociális alapszolgáltatások infrastruktúrájának fejlesztése, bővítése Tolna városában
Projekt azonosító száma: TOP-4.2.1-15-TL1-2016-00015
Szerződött támogatás összege: 99 787 732 Ft
Támogatás mértéke: 100,0 %
Projekt megvalósítás kezdő időpontja: 2017. július 1.
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2018. október 31.
Tolna Város Önkormányzata a Széchenyi 2020 Terület-és Településfejlesztési Operatív Programjának „Szociális alapszolgáltatások infrastruktúrájának bővítése, fejlesztése” c. pályázati program keretében 99 787 732 Ft vissza nem térítendő támogatást nyert el. A fejlesztés megvalósítását biztosító támogatási szerződés 2017. június 3-án hatályba lépett.
Az európai uniós támogatás segítségével a szociális alapszolgáltatáshoz kapcsolódóan Tolnán az idősek nappali ellátását biztosító intézmény fejlesztésére kerül sor, amelynek keretében a teljes épület megújul, a külső tér szintén felújításra kerül (zöldfelület rekonstrukció, parkosítás), és korszerű, a mai kor igényeinek megfelelő eszközök beszerzésére valósul meg. Sor kerül továbbá egy, a hozzáférhetőséget javító személygépkocsi beszerzésére. A fejlesztéssel biztosítottá válik, hogy az érintett szociális alapszolgáltatások (étkeztetés, időskorúak nappali intézménye) minőségi fejlesztése történjen meg.
A fejlesztés az érintett szociális alapszolgáltatásokat fenntartó társuláson keresztül több települést érint, együttműködés keretében valósul meg. A kivitelezések során energetikai korszerűsítésre is sor kerül, ezért fenntartható fejlesztés, amely egyúttal munkahelymegtartást eredményez az érintett intézményben.
A projekt a szükséges tervezési, és beszerzési/közbeszerzési eljárások lebonyolításával indul, ezt követően 2018. év tavaszán megindulnak kivitelezési munkálatok, végül a beszerzett eszközök üzembe helyezésére kerül sor.