Tolnai Polgármesteri Hivatal

A képviselő-testület döntéseinek végrehajtására, valamint a közigazgatási ügyek intézésének céljából Polgármesteri Hivatal működik.

Cím: 7130 Tolna, Hősök tere 1.
Telefon: 74/540-800
E-mail: tolna@tolna.hu
Fax: 74/443-805
Website: http://www.tolna.hu/

A hivatal szakmai szervezet, a dolgozói köztisztviselők. A hivatalt a jegyző vezeti.

A szakmai munka osztálykeretben és egyéb szervezeti formában működik. Titkársági Osztály, Igazgatási Osztály, Építési és Városfenntartási Osztály, Pénzügyi Osztály, adócsoport.

Pénzügyi Osztály és Adócsoport ügyfélfogadása

Telefon: 74/540-800

kedd8.00 - 12.00, 13.00 - 16.00, Pénztár: 13.00 - 15.00
péntek8.00 - 12.00, Pénztár: 8.00 - 11.00
Bogdán Sándor

osztályvezető
113-as mellék
bogdan.sandor@tolna.hu

Huszárné Knisz Eszter

adóügyi ügyintéző
112-es mellék
huszarne@tolna.hu

Jakab Ferencné

adóügyi ügyintéző
132-es mellék
ado@tolna.hu

Müller Alexandra

pénzügyi ügyintéző
muller.alexandra@tolna.hu

Tálos Etelka

adóügyi ügyintéző
133-as mellék
talos.etelka@tolna.hu

Szuprics Szilvia

pénzügyi ügyintéző
114-es mellék
szuprics.szilvia@tolna.hu

Wiedemann Éva

adóügyi ügyintéző
112-es mellék
wiedemann.eva@tolna.hu

A hivatal szakmai szervezet, dolgozói köztisztviselők. A hivatalt a jegyző vezeti.

A szakmai munka osztálykeretben és egyéb szervezeti formában működik. Titkársági Osztály, Igazgatási Osztály, Építési és Városfenntartási Osztály, Pénzügyi Osztály, adócsoport.

Pénzügyi Osztály

Főbb feladatai:

  • elkészíti a gazdálkodással, költségvetéssel, pénzügyi feladatokkal kapcsolatos testületi előterjesztéseket, rendelet-tervezeteket,
  • elkészíti a törvényben előírt éves és évközi zárszámadási rendeleteket,
  • közreműködik a költségvetés végrehajtásában,
  • előkészíti a testület, a bizottságok, a polgármester, a jegyző hatáskörébe tartozó döntéseket, intézkedéseket,
  • segíti az önkormányzat irányítása alatt működő költségvetési intézmények gazdasági-, pénzügyi tevékenységét,
  • javaslatot tesz a gazdálkodás szervezeti kereteire, a bérgazdálkodási jogkörökre,
  • közreműködik a helyi adókra vonatkozó rendeletek kidolgozásában,
  • javaslatot készít a hitelfelvételre,
  • koordinálja az intézmények műszaki-beruházási, gazdasági feladatait,
  • közreműködik a jegyző pénzügyi- gazdálkodási feladatainak ellátásában,
  • ellátja a polgármesteri hivatal gazdálkodással kapcsolatos ügyviteli feladatait,
  • biztosítja a pénzügyi fegyelem betartását,
  • elkészíti a pénzügyi, gazdálkodási, leltározási szabályzatokat,
  • ellenőrzi az önkormányzati költségvetési szervek pénzügyi-gazdasági tevékenységét,
  • javaslatot tesz a vizsgálat megállapításai alapján a teendő intézkedésekre,
  • utóvizsgálatot tart az ellenőrzött egységeknél,
  • gondoskodik az államháztartási és egyéb pénzügyi törvények és azok végrehajtási rendeletei helyi alkalmazásáról, érvényesítéséről,
  • ellátja a hivatal gondnoksági feladatait,
  • vezeti az önkormányzat és a hivatal állóeszköz nyilvántartását,
  • elvégzi a hivatal leltározásait,
  • analitikus nyilvántartást vezet,
  • anyagbeszerzési feladatokat lát el,
  • kezeli a házi pénztárt,
  • kifizeti a munkabéreket, segélyeket,
  • működteti a hivatal sokszorosító gépét, meghatározza az igénybevétel feltételeit,
  • biztosítja a központi és helyi adójogszabályok érvényesítését, kiállítja és megküldi az adó- és értékbizonyítványokat, intézi az I. fokú adóhatósági ügyeket, gondoskodik az adók kivetéséről, nyilvántartásáról, behajtásáról.

Az egyes osztályok feladatait, működési rendjét teljes részletességgel az SZMSZ-ben megfogalmazottak határozzák meg. Megtekinthető a Rendeletek rovatban.

Polgármesteri HivatalTitkársági OsztályIgazgatási OsztályÉpítési és Városfenntartási Osztály
Pénzügyi Osztály