Állampolgári tájékoztató

2020.03.16.

Tisztelt Állampolgárok!


A Kormány az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében – a 40/2020. (III.11.) Korm. rendeletben – 2020. március 11-én 15 órától Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.

A járványos megbetegedések terjedésének elkerülése mindannyiunktól a megszokott, mindennapi életvitelünk megváltoztatását, a kialakult helyzethez való alkalmazkodást igényli. Ezúton is felhívom a figyelmet arra, hogy – az állami és az önkormányzati intézkedéseken túlmenően – a megbetegedések, fertőzések terjedésének mérséklésében, megakadályozásában kiemelt fontossága van a személyes higiéniai szabályok betartásának, a közösségi érintkezés önkorlátozásának.

Tolna Város Önkormányzata az önkormányzati szolgáltatásokat, azok elérhetőségét a lehető legvégső ideig biztosítani kívánja a település lakosai számára. A koronavírus fertőzés tovább terjedése kockázatának csökkentése érdekében azonban szükséges bizonyos korlátozások bevezetése, ezért minden állampolgár megértését kérjük.

Tekintettel a veszélyhelyzet elrendelésére, illetve a járvány terjedésének megakadályozására, arra kérjük ügyfeleinket, hogy személyes ügyintézésre csak halaszthatatlan és rendkívül indokolt esetben jelenjenek meg.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. március 16. napjától kezdődően a Tolnai Közös Önkormányzati Hivatal szervezeti egységeinél, osztályainál és Fácánkerti kirendeltségénél az ügyfélfogadás nem lehetséges. A Hivatal előterében a hivatalos ügyfélfogadási időben (kedd 8-12 és 13-16 óra; péntek: 8-12 óra) az írásban, papíralapon beadni kívánt kérelmek, nyomtatványok, a helyi adó befizetéséhez szükséges csekkek a kihelyezett asztalról elvihetők, s kitöltést követően az ugyanott elhelyezett dobozba bedobhatók. A Hivatal ügyintézőivel való konzultációra a hét minden napján telefonon – a mellékletben megjelölt elérhetőségek szerint – lehetőséget biztosítunk. Esküvő megtartására kizárólag két tanú jelenlétében van lehetőség.

Az ügyfélfogadáson történő személyes megjelenés elkerülésével a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a legtöbb önkormányzati ügytípus online is intézhető, a kérelmek elektronikusan is benyújthatók, továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás igénybevételével is. Lehetőség van a kitöltött és aláírt nyomtatványokat az önkormányzati honlapon elérhető felületen, jelen tájékoztató mellékletében megjelölt e-mail címekre elektronikusan beküldeni. Ha lehetőségük van a papíralapú kérelmük szkennelésére és azok e-mail-en történő beküldésére, akkor ez a továbbítási mód is választható. Megértésüket, együttműködésüket előre is köszönjük!

Ezerné dr. Huber Éva
jegyző 

Önkormányzat
2019.04.10.

Döntések a márciusi testületi ülésen

Önkormányzat
Döntések a márciusi testületi ülésen
2019.04.12.

Rendkívüli testületi ülés
2019. április 16. (kedd) 8.00

Önkormányzat
Rendkívüli testületi ülés
2019. április 16. (kedd) 8.00
2019.04.17.

Testületi ülés 2019.
április 25. 15.00 óra

Önkormányzat
Testületi ülés 2019.
április 25. 15.00 óra
2019.05.07.

Döntések az áprilisi testületi üléseken

Önkormányzat
Döntések az áprilisi testületi üléseken
2019.05.24.

Testületi ülés 2019.
május 30. 15.00 óra

Önkormányzat
Testületi ülés 2019.
május 30. 15.00 óra
2019.06.12.

Döntések a májusi testületi üléseken

Önkormányzat
Döntések a májusi testületi üléseken
Akadálymentesített változat
HírekÖnkormányzatiKözéletiKulturálisSportKépgalériaEseménynaptár